vandring

Idag hade vi vandring med skolan och vi gick hela 13 km!! Först åkte vi från Huddinge station till Paradiset (vart många skämt om det under dagen eftersom vi INTE ansåg att det var ett paradis). Sedan skulle vandringen sluta vid Handen (en hel del skämt om det oxå :p ) Jag och Elina gick i samma tempo och vi citerade en hel del av thecomputernerd01:s texter, haha. :)

På pendeln hem från handen sen så var vi tvungna att byta i älvsjö för att komma tillbaka till huddinge. Jag och Sofia klev av vid huddinge station och därifrån åkte vi på hennes moppe hem till henne för att i fyra timmar framöver för att ligga och lata oss framför tv:n. En välförtjänt paus, jag slår vad om att de andra i klassen oxå har legat och degat en del under eftermiddagen :p .  I alla fall såg vi filmen "red riding hood" och några glee-avsnitt.

Imorrn kommer Cornelia hit :) Men jag måste hinna plugga lite oxå. Det är ju trots allt både franskaprov OCH matte B nationellt nästa vecka.


File:Sormlandsleden Paradiset 2007.jpg
//lillsnuttilutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0