personligt

Det är ju självklart svårt för en själv att veta hur andra uppfattar en (om man inte frågar förstås ;) ) men jag tror att vi alla har en gissning.

Om jag inte vet vad jag ska säga eller inte har något att säga så är jag tyst istället, iaf i större sällskap.
Har hört att blyga och tystlåtna människor ofta kan uppfattas som kalla, stolta och nonchalanta för att de inte snackar lika mycket som många andra. Men jag skulle gärna vilja vara den där pratsamma framåt-tjejen som de flesta andra tjejer tycks vara.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är som med allt annat nytt, man får bara kasta sig ut i det! Ta en chansning :) Man lär sig alltid nånting.

2011-11-30 @ 07:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0