sick friday (literally)

Kände igår att jag höll på att bli sjuk så när jag inte var med på gympan så passade jag på att ta några kort. Fick tyvärr inte med när de rugby-tacklade varandra ;)
När jag kom hem efter skolan så kände jag för en kopp varm choklad :D så det kommer en bild på den oxå!
Nu till dagen, jag var osäker imorse om jag skulle till skolan men jag ville inte missa några lektioner, känns som att man missar så HIMLA mycket bara man är borta någon dag. Hoppas bara att jag inte smittat någon. :s (Förlåt i såna fall !! :) ) Sedan efter att vi slutat skulle några av tjejerna i klassen dra till skärholmen men jag kände att det vore bäst (men inte roligast..) om jag åkte hem för att vila bort det som fortfarande sitter i av min sjukdom. Så nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Kanske att jag sätter på en rulle och unnar mig en varm choklad med marshmallows. Dock har har fortfarande ont i tungan då jag brände mej på gårdagens, haha :p Hade egentligen tänkt att vara lite nyttigare f.o.m. september men igår och idag får bli undantag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0