Täääxt

Nu ska jag ta mig tid att skriva ett långt blogginlägg här. Var aslänge sen jag gjorde det. Gjorde det väl främst när jag precis börjat blogga, dvs. 2008. Man brukar ju säga att en bild säger mer än 1000 ord och för något år sen använde jag det som en ursäkt för att jag inte skriver så mycket på bloggen, utan istället lägger upp bilder och låtar.

Är lite uttråkad. Har dessutom sen igårkväll känt mig lite sjuk. :/ Ena sekunden fryser jag och nästa svettas jag ihjäl. Inte den härligaste känslan... Men som tur är så är det ledigt idag iaf, nationaldagen vettu. ;)

Igår satt jag och kollade på lite youtube-videos och kom på något sätt in på en massa videos där folk visade upp vad de hade i sina handväskor. HAha, varför skulle man vilja veta vad folk har i sina väskor ?? Men de hade asmånga visningar, så det finns folk som sitter och tittar på de videorna :p som jag oxå gjorde, ähmm. Funderar på att nån gång när jag har tråkigt göra en sån video bara för att.

Och som avslut, en bild på mig från sommaren 2007 :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0