FREEEDAG

Tjena alla läsare! Alltid lika härligt med fredag, lr vad säger ni? Idag så kom jag till skolan 9.20 för designlektion, pausade med lunch vid klockan tolv ungefär och vid typ kvart över ett var skoldagen slut. Fast har inte riktigt haft koll på klockan idag, så skönt att inte hela tiden känna att jag måste ha koll på tiden. Vad är klockan nu förresten ? Ingen aning ^^

Klassen håller dessutom på med att för fullt planera vart vi ska ha våran studentskiva nästa år. Lutar år Blekholmen eller Göta Källare, folk är lite oense :p

Sofia undrade om jag vill hänga med henne och några av hennes kompisar ut ikväll. Har ju fyllt 18 ;) men känner att första gången jag drar ut så vill jag känna alla personerna som hänger på.

Hare najs i sommarsolen nu !
Puss och Kram !


 

Bara för att då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0