då va man ledig då

FREDAG hell yeah!
Idag var det NP i Svenska så både började och slutade tidigare än en vanlig fredag. Trevlig start på helgen ;) Mindre trevligt är att jag håller på att bli sjuk. Satt under provet och försökte att inte snörvla allt för mycket. Men lite svårt när man sitter med huvudet nedböjt i flera timmar.
Okej Elin, too much information kanske??
 
När jag skrivit klart käkade jag och Sofia som blivit klara samtidigt (tajming!), Karin och Kenny lunch. Snackade om tema till studentskivan. Vi försöker övertala folk till 50-talstema ;)
Drog sen till bussen. Hade tänk åka in till stan och ta lite foton till mitt projektarbete men orkade helt enkelt inte.
Skjuta upp saker ftw ...
 
Haha ja det var min dag hittills ;)
PUSS&KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0