Framtiden

Usch ! Jag blir så himla stressad av att tänka på den. Det känns som att det varje vecka är någon som frågar:
"Elin  vad ska du göra efter gymnasiet ?"
Gud jag vet inte! 
 
Ett tag var jag jättepeppad på att vara Au Pair men läste sen att man behövde typ 100 timmars erfarenhet av barn, så... nej det funkade inte. Sen för nån vecka sen fick jag nåt ryck att jag skulle jobba ett år och sen börja plugga men nu är jag ute på nätet och letar efter högskoleutbildningar. Gör test som "Vad passar du som?". Som om ett test skulle kunna ge mig svaret på vad jag ska syssla med tills jag blir pensionär. Skulle varit så lätt om jag bara föddes in i ett skrå som på medeltiden, haha - Jag är skolskadad.
 
Är högskolemässa om två veckor nu så måste vara lite förberedd innan jag ska dit. Så jag inte bara irrar runt utan att veta vart jag ska.
 
Har alltså inget jättebra svar på den frågan, än iaf ! Tiden visar vad som händer. För nåt måste jag ju hitta på, vet bara inte vad det blir, än, som sagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0