VÄDUREN

Okej, jag erkänner, jag tror på horoskåp. Veckorevyn lägger ut det varje vecka, och när jag läste det nu på eftermiddagen så tänkte jag: stämmer... Stämmer... STÄMMER !
 
Det är klokt att börja den här veckan, och månaden, med en lite lugnare ton, kära Vädur. Det har varit lite krångel med ekonomin, kanske har du gjort en stor investering eller gett dig själv en extra treat, och det här känns lite extra i plånboken nu. Försök vara lite sparsam ett tag. Ta istället för dig av en vecka som duschar dig i kärlek. Varenda dag ger en liten romantisk gåva denna vecka. Grab it!
 
´Lyxade till det nu i helgen faktiskt. Haha. Dragkedjan på mina gamla vinterskor pajade så inne i stan köpte jag ett par efterlängtade Dr. Martens. Sved lite i plånboken, men förr eller senare skulle jag ju ha dem så varför inte nu? ;)
 
Sen har jag sett några Gilmore Girls-avsnitt och blev grymt sugen på att se resten. Så jag gick in på cdon och kollade vad det kostade. Alla 7 säsongerna hade kostat 1999 men med 75 % rea, bara 499 !! Så jag var ju bara "tvungen" att köpa . Så nu kommer den jäteboxen med posten snart, haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0