Min Nya Blogg !

Lugn ! Denna blogg kommer att finnas kvar och jag kommer fortsätta att skriva här ;) Men nu i trean så håller vi ju på med ett projektarbete och jag har alltså skapat en blogg! Med bloggen vill jag hjälpa folk till ett miljövänligare liv, samtidigt som jag själv lär mig under arbetets gång. Smidigt va ?? ;)
 
Nej men du som läsare får jättegärna ta en titt där och om du tycker att den är intressant får du gärna klicka in på bloggen igen! Det får du förresten göra även om du inte är särskild intresserad av miljötips :)
 
Vad är adressen då undrar du ?!
Jo här nedan kommer en länk till sidan.
 
http://gronarad.blogg.se/
 
Ha det bra du som läser detta! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0