Nytt år !

Hej allihopa och god fortsättning!
Har varit off med bloggandet ett tag. Man tänker, eller snarare, Jag tänker att på lovet har jag så mycket mera tid och då kan jag ju passa på att blogga. Men det är snarare tvärt om. Det är så mycket annat som händer och som lockar mer. Jag är ju heller ingen superbloggare som "måste" blogga 2-3 gånger om dagen, och planerar inte att bli det heller. Skriver lite inlägg när jag har något jag vill dela med mig av :)
 
Nyårslöften
När det väl var nyårsafton hade jag inte riktigt tänkt ut något eller några löften, har snarare kommit på dem i efterhand. Bland annat så vill jag bli bättre på att ta tag i saker och att våga mer ! Så jag slipper de där orden;
Tänk om ...
Har även lovat mig själv att söka deltidsjobb, någon gång i vår sådär. Ska även bli bättre på att höra av mig till folk. Tyvärr inte en av mina starkaste sidor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0