Det Ligger i Luften

Både igår och idag var det religionsprov på schemat. Anser mig nu vara expert på juden- och kristendomen! Eller inte. Haha, men det gick nog bra. Fick en ny religionsläxa som ska vara klart till veckan efter påsklovet men tar tag i den nu på en gång (efter att jag bloggat klart såklart, ähmm) för att jag inte orkar ta tag i det som är viktigare. Måste nämligen plugga till högskoleprovet, TRÅKIGT. DOck viktigt. Men allt löser sig ju ändå på nåt magiskt sätt. Vanligtvis. Kanske. Only time will tell.
 
Nu är det snart PÅSKLOV! Jag älskar våren! Och påsken! Det är förälskelsens årstid och årstiden då hela världen vaknar till liv. (Och tiden då jag blir ett år äldre.)  Det blir grönt, soligt och alla blir lite gladare för att det är soligt och bra väder utomhus! Yay, You Gotta Love It!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0