Sunny Saturday!

Har du någonsin tagit ett foto som du tyckte blev riktigt bra? Men sen efter att ha tittat på det en stund så tycker du bara att du ser konstig ut. Haha, kan ju inte säga att jag flashade av mitt vackraste leende på alla bilderna nedan men sån är inte jag heller. Funny faces are more my style :p Det vet du om du läst min blogg ett tag ;)
 
Idag har det varit assoligt väder här i sthlmstrakten! Feels like summer. Jag, Ebba och pappa käkade lunch i solen på sundbygård. Efter att ha spenderat en tid utomhus i solen så åkte jag till Linda där jag, hon och Elina skulle plugga religion. Sista arbetet på gymnasiet!! Så himla skönt på tisdagen sen när ALLTING som har med skolarbete att göra är avklarat. Bara 11 dagar kvar till studenten nu! Känns så overkligt, har lixom inte gått in i hjärnan än att det faktiskt är mitt sista år på HGY. Känns galen att vi tar studenten!
 
Anka-style ovan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0