back to the 70s

Att ha en budget anpassad för second hand fynd har tydligen resulterat i en crush på polokragar. Haha. Första linnet köpte jag till linjefesten med 70-talstema, trodde aldrig jag skulle använda tröjan igen men på den punkten hade jag fel!
 

Just nu är det mycket plugg på schemat men jag Karin och Moa tog en pluggpaus och drog till skolan. Kul att det är när vi går till skolan som vi inte pluggar. Livet på högskolan. Haha. Nej men var en föreläsning där Sveriges Arkitekter pratade om vad man bör tänka på när man ska söka jobb och praktik och sånt som är bra att veta. En förelösning helt klart värd att gå på! Sen skadade det ju inte heller att det bjöds på tårta efteråt ;) 
 
 
Sen till skillnad från andra delar av Sverige som fått en oönskad mängd snö så var här soligt idag så tog en långpromenad bortåt Wämöparken och Hästö där vi slog på stort och köpte var sin glass! Vi är taggade på sommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0